Álláslehetőségek az SRS-nél

Az SRS Informatika Kft. hosszútávú stratégiát követve alakította ki humánerőforrás-politikáját. Szilárdan hisszük, hogy fő értékünk maga a kompetencia, amelynek gondozásával, fejlesztésével tudjuk csak maradéktalanul elérni céljainkat.Nyitott légkörű munkahelyet teremtettünk, amely az anyagi biztonság mellett folyamatos kihívásokat és személyes karrierépítési lehetőségeket is nyújt.

Célunk, hogy minden kollégánk olyan úton járjon a személyes fejlődésében, amely az információtechnológia élvonalába vezet.

Aktuális nyitott pozíciók:

Junior EDI konzulens


Junior EDI konzulens

Az SRS Informatika Kft. egy fiatal, és dinamikus informatikai vállalkozás, mely a kiskereskedelmi informatikai rendszerek számos területén rendelkezik referenciákkal – nemzetközi és hazai projektekben egyaránt bizonyított az elmúlt években. Széles körű portfolió jellemzi, változatos kompetenciákat igénylő projekteket valósít meg a kiskereskedelmi rendszerek területén – sikerének egyik záloga éppen a sokszínűség, alkalmazkodóképesség a változó piaci körülményekhez. Kiskereskedelemi automatizálási megoldásai országszerte ismertek és elfogadottak. Ezek között fontos szerep jut az elektronikus adatcsere rendszereknek, melyek automatizált megoldásokat kínálnak elsősorban a kiskereskedelem számára, pl. a beszállítókkal, gyártókkal és egyéb üzleti partnerekkel történő adatkommunikáció témájában.

Főbb feladatok, munkák:

  • Az SRS Informatika Kft. elektronikus adatcsere rendszerekkel (EDI) foglalkozó csapatában szakmai konzultációs feladatok ellátása.
  • Napi szintű kapcsolattartás számos kereskedelmi partnerrel, rendszer felhasználóval
  • Elektronikus adatcsere rendszerekkel kapcsolatos projektek tervezése, kivitelezésének megszervezése – magyar és angol nyelven
  • Kereskedelmi folyamatok támogatása, önálló kereskedelmi tevékenység a szakmai területen

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Minimum középfokú gazdasági informatikus vagy hasonló területen szerzett végzettség, 1-2 éves munkatapasztalattal
  • Középfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban). Ez alapvető elvárás, a külföldi partnerekkel történő napi szintű kapcsolattartás angol nyelven történik.
  • Adatcsere rendszerek elméleti és gyakorlati ismerete, vonatkozó terület informatikai szaktudása
  • Kiváló ismeretek irodai szoftvercsomagok területén
  • Jó szervezői készség, nagy munkabíró képesség
  • Kitartás és igényes hozzáállás a feladatok elvégzésében, pontos adminisztráció
  • Proaktív személyiség, jó kommunikációs készség
  • Jártasság ügyfélkapcsolatok megfelelő kezelésében

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • Legalább középfokú angol nyelvvizsga, a pályázati anyag angol nyelven történő beküldése
  • Számlázási rendszerek ismerete
  • Kiskereskedelmi, beszerzői, ellenőrzési, pénzügyi folyamatok részletes ismerete
  • Szakmai tapasztalat Windows és WEB alapú rendszerek használatában
  • Képesség és ambíció a mindennapi előre jutásra, izgalmas és kihívást jelentő feladatok megoldására, nemzetközi környezetben

Amit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • Kulturált munkakörnyezet
  • Folyamatos fejlődési lehetőség mind szakmai, mind nyelvi területen
  • Új lehetőségek megismerése, új megoldások kidolgozásának és bevezetésének lehetősége
  • Fiatal és dinamikus csapat
  • Multinacionális környezet: részvétel nemzetközi projektekben

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-2 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Középiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1047 Budapest, Fóti út 56.

Jelentkezés fényképes önéletrajzzal a Jelentkezés űrlapon vagy az allas@srs.hu címen.

Jelentkezés

    Az űrlap használatával Ön egyetért azzal, hogy ez a weboldal tárolja és kezelje az adatait. (Kötelező)