Álláslehetőségek az SRS-nél

Az SRS Informatika Kft. hosszútávú stratégiát követve alakította ki humánerőforrás-politikáját. Szilárdan hisszük, hogy fő értékünk maga a kompetencia, amelynek gondozásával, fejlesztésével tudjuk csak maradéktalanul elérni céljainkat.Nyitott légkörű munkahelyet teremtettünk, amely az anyagi biztonság mellett folyamatos kihívásokat és személyes karrierépítési lehetőségeket is nyújt.

Célunk, hogy minden kollégánk olyan úton járjon a személyes fejlődésében, amely az információtechnológia élvonalába vezet.

Aktuális nyitott pozíciók:

Műszaki tanácsadó
Üzleti Elemző


Műszaki tanácsadó

Az SRS Informatika Kft. szakmai csapata és annak kompetenciái is folyamatosan és sikeresen alkalmazkodnak napjaink egyre növekvő kihívásaihoz, melyek a kiskereskedelmi informatikai rendszerek területén is jelentkeznek. Az informatikai vállalkozás sikerének kulcsa az az elmúlt évtizedekben felhalmozott tudás, mely – naprakész szakmai ismeretekkel és fiatalos dinamikával kiegészülve, hazai és nemzetközi projektekben egyaránt bizonyított. A széles körű portfolió, változatos kompetenciákkal párosulva igényes, és korszerű technikai produktumot előállító projektek sikeres megvalósítására ad lehetőséget – ez továbbra és így 2022-ben is kifejezett célja a vállalkozásnak. Ebbe a csapatba keresünk lelkes, kompetens és elkötelezett kollégát a címben szereplő pozícióba.

Főbb feladatok, munkák:

  • A kiskereskedelmi informatikai rendszerek területén termékfejlesztési tanácsadás, technikai koncepciók kialakítása, megvalósítása, rendszerek továbbfejlesztésében való aktív részvétel.
  • Rendszer telepítési, konfigurálási módszerek kidolgozása, technikai dokumentáció elkészítése, szerződések szakmai véleményezése, azok műszaki tartalmának kidolgozása.
  • Helyszíni felmérés a telepítendő informatikai rendszer igényeivel kapcsolatban, technikai segítségnyújtás a rendszerek használatában, az ügyfél szakembereinek oktatása.
  • Közreműködés az ügyfeleknél tartandó bemutató prezentációk előkészítésében. Demó rendszer összeállítása, konfigurálása.
  • Tanácsadás ügyfélspecifikus rendszerintegrációval kapcsolatban (bevezetendő új rendszerek hardver és egyéb technikai részleteinek megismerése, és illesztése a már üzemelő rendszer komponensekhez).
  • Rendszer éles üzemi indulásának szakmai menedzselése, segítségnyújtás.
  • Technikai természetű szakmai és prezentációs anyagok készítése.
  • Hatósági engedélyeztetési projektek önálló levezetése (pl. pénztárgép forgalmazói engedély megszerzésére irányuló hatósági eljárás szakmai menedzsmentje)

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Műszaki területen szerzett felsőfokú végzettség vagy IT területen szerzett középfokú végzettség minimum 3 éves szakmai tapasztalattal
  • Informatikai területen szerzett minimum 3 éves tapasztalat, IT hardverek, és operációs rendszerek minél szélesebb körű ismerete
  • Angol nyelvű közép szintű kommunikációs készség (írásban és szóban)
  • Magabiztos ismeretek irodai szoftver csomagok, valamint rendszerüzemeltetési megoldások területén
  • Önálló munkavégzés és kiváló kommunikációs ill. együttműködési készség a projekt team tagjaival

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Számítógép alapú kiskereskedelmi rendszerek tervezésében és megvalósításában szerzett tapasztalat

Amit kínálunk:

  • Nagy tapasztalattal rendelkező, kiváló szakemberekből álló szakmai csapat
  • Szakmai kihívások, fejlődési lehetőségek
  • Kulturált munkakörnyezet, hosszú távú perspektíva
  • Versenyképes bérezés

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Értékesítés, Kereskedelem
  • Mérnök, Műszaki értékesítő

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Főiskola

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • Alkalmazotti jogviszony

Munkavégzés helye:

  • 1047 Budapest, Fóti út 56.

Jelentkezés fényképes önéletrajzzal a Jelentkezés űrlapon vagy az allas@srs.hu címen.


Üzleti Elemző

Az SRS Informatika Kft. egy olyan erős gyökerekkel, és nagy hagyományokkal rendelkező informatikai vállalkozás, mely elsősorban a kiskereskedelmi informatikai rendszerek területén rendelkezik számos referenciával – sikeres hazai és nemzetközi projektekben is egyaránt bizonyított az elmúlt évtizedekben. Tevékenységét széles körű portfolió jellemzi, a kiskereskedelmi rendszerek területét szinte teljesen lefedi – a pénztárgép rendszerektől az adóhatósági kommunikációig, a szállítási lánc automatizálásától az automata megoldásokig. Töretlen sikerének magyarázata éppen ebben rejlik: sokszínűség, rugalmasság és nagyfokú alkalmazkodóképesség az egyre változó piaci körülményekhez. Kiskereskedelemi informatikai rendszerei országszerte ismertek és elfogadottak, melyek között számos a saját tervezésű, kivitelezésű megoldás – az ügyfél saját, speciális igényeire szabva. Ez a képesség olyan felkészült szakembereket igényel, akik megértve jelen korunk igényeit, olyan üzleti lehetőségeket képesek felkutatni, és azokra megoldást kínálni, mely kiemeli a céget a versenytársai közül. Az Üzleti Elemző munkakört ennek a felismerének mentén hoztunk létre: Tájékozottság az informatikai, adó – és pénzügyi, üzleti jogi és kereskedelmi ismeretekben lehetővé teszi, hogy analizálva a meglévő és jövőbeli ügyfeleink igényeit, új, korszerű és hatékony megoldásokat dolgozzunk ki számukra.

Az új munkatárs feladatai:

  • Üzleti elemzés, analízis: Kiskereskedelmi adatkommunikációs rendszerek megvalósítását célzó konzultációs feladatok ellátása
  • Konverziós dokumentációk, térképek, elemzések, analízisek, megvalósíthatósági tanulmányok készítése, teljes körű műszaki projekt előkészítés elektronikus adatcsere rendszerekhez
  • Együttműködés az IT fejlesztéssel, rendszertervek készítése, változások követése
  • Napi szintű kapcsolattartás számos kereskedelmi partnerrel, rendszer felhasználóval magyar és angol nyelven

Elvárások az új munkatárssal szemben:

  • Felsőfokú (BSC)/középfokú szakirányú végzettség és/vagy hasonló területen szerzett minimum 1-3 éves munkatapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás (írásban és szóban). Ez alapvető elvárás, a külföldi partnerekkel történő napi szintű kapcsolattartás angol nyelven történik.
  • Kiváló ismeretek irodai szoftvercsomagok területén
  • Analitikus, rendszerező jellegű szemlélet, intelligens, konzultatív személyiség
  • Jó szervezői készség, igényes hozzáállás a feladatok elvégzésében, pontos adminisztráció
  • Proaktív személyiség, jó kommunikációs készség
  • Jártasság ügyfélkapcsolatok megfelelő kezelésében

A kiválasztásnál előnyt jelent:

  • Felsőfokú szakirányú végzettség (pl. gazdasági informatikus)
  • Középfokú angol nyelvvizsga és aktív nyelvtudás
  • Kiskereskedelmi pénzügyi folyamatok ismerete (pl. ellátási lánc, online számla)
  • Képesség és ambíció a mindennapi előre jutásra, izgalmas és kihívást jelentő feladatok megoldására, nemzetközi környezetben

Amit nyújtunk:

  • Versenyképes jövedelem és juttatási csomag
  • Kulturált munkakörnyezet
  • Folyamatos fejlődési lehetőség mind szakmai, mind nyelvi területen
  • Új lehetőségek megismerése, megoldások kidolgozásának és véghezvitelének lehetősége
  • Fiatal és dinamikus csapat
  • Multinacionális környezet: részvétel nemzetközi projektekben

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk
  • Rendszerüzemeltető

Szükséges tapasztalat:

  • 1-3 év szakmai tapasztalat

Szükséges végzettség:

  • Felsőfokú végzettség (BSC)

Szükséges nyelvtudás:

  • Angol (Középfok/kommunikációképes szint)

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • 1047 Budapest, Fóti út 56.

Jelentkezés fényképes önéletrajzzal a Jelentkezés űrlapon vagy az allas@srs.hu címen.

Jelentkezés

    Az űrlap használatával Ön egyetért azzal, hogy ez a weboldal tárolja és kezelje az adatait. (Kötelező)