Cégünkről

Az SRS Informatika, hivatalosan SRS Informatika Kft. (korábban Synergon Retail Systems Kft.) egy budapesti székhelyű magyar informatikai vállalkozás.

Az SRS Informatika Kft. egy fiatal, és dinamikus informatikai vállalkozás, mely a kiskereskedelmi informatikai rendszerek számos területén rendelkezik referenciákkal – nemzetközi és hazai projektekben egyaránt bizonyított az elmúlt években. Széles körű portfólió jellemzi, változatos kompetenciákat igénylő projekteket valósít meg a kiskereskedelmi rendszerek területén – sikerének egyik záloga éppen a sokszínűség, alkalmazkodóképesség a változó piaci körülményekhez.

Fő profilunk: kiskereskedelmi informatikai rendszerek, pénztárgépes rendszerek fejlesztése, telepítése és szervizelése. 

A kezdetektől részt veszünk adóügyi ellenőrzési folyamatok informatikai implementációjában. Magyarországon a 2013-as törvényi módosítást követően proaktívan, valamint tanácsadóként is szerepet vállaltunk a pénztárgépekbe beépített, a NAV szerverei és a készülékek közötti titkosított adatkommunikációt biztosító adóügyi ellenőrző egység (AEE) fejlesztésében, tesztelésében.

Jelenleg is párhuzamosan több fiskalizációs projektben veszünk részt, tesztelőként, tanácsadóként vagy harmadik félként.

Történet

A Synergon Informatika Nyrt. szervezetén belül 1993-ban megkezdte működését a kiskereskedelmi (retail) üzletág. Létrejött a Synergon Retail System (SRS) szoftver az üzletek rendszerbe foglalása, valamint ügyviteli rendszerekhez való kapcsolhatósága céljából.

Az üzletágból 2007-ben leányvállalat lett: megalakult a kereskedelmi megoldásokra szakosodott Synergon Retail Systems Kft.

2014-ben Steinbinder Romulus ügyvezető 25%-os tulajdonrészt vásárolt a társaságban. A későbbiekben a Synergon Informatika Nyrt. értékesítette a Synergon Retail Systems Kft.-ben fennálló részesedését. 

A Synergon Retail Systems Kft. új neve SRS Informatika Kft. lett.

Elismerések

2010 – IBM RSS Business partneri minősítés

2001 – NCR RetailPartner minősítés

2009 – A legdinamikusabban startoló magyar cég

2011 – Az IBM Regionális Kereskedelmi Rendszerek üzletág legdinamikusabban növekvő retail partnere

2012 – „NATO beszállításra alkalmas” tanúsítvány

2013 – A 4.0 Base NCR-AEE számítógép alapú online pénztárgépünk forgalmazási engedélyt kapott a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivataltól (MKEH)

2013 – A kifejezetten trafikok részére kínált, egyedi fejlesztésű pénztárgép-rendszerünk, az SRS Trafik pozitív minősítést szerzett a Nemzeti Dohánykereskedelmi Nonprofit Zrt.-től

2013 – NCR Partner Award for Excellence díj

2019 – Opten A minősítés. Az Opten Kft. “A”, azaz kiváló minősítésben részesítette az SRS Informatika Kft.-t. A minősítés szerint az SRS az üzleti élet egyik legmegbízhatóbb szereplője, a vele való üzleti kapcsolat kialakításának pénzügyi kockázata rendkívül alacsony. Oklevél (PDF)

Szolgáltatásaink minőségét és magas színvonalát a vállalat ISO 9001-es minőségbiztosítási rendszere és tanúsítványa garantálja.

Pályázatok

Villamos hajtású járművek fedélzeti, valós idejű energia-felhasználási adatainak kinyerésére és felhasználására szolgáló eljárás kutatása és prototípus fejlesztése

NKFIA záró sajtóközlemény

Aktuális

Az Európában és Magyarországon is megjelent koronavírus terjedésének kockázatát felmérve óvintézkedéseket vezettünk be. A részletekért töltse le a tájékoztatót!