EDI-Lösungen

Az EDI (Electronic Data Interchange – elektronikus adatcsere) két partner (pl: kereskedelmi üzletlánc és beszállítója) közötti szabványos formátumú üzleti dokumentumok elektronikus úton való küldését, cseréjét jelenti.

Napjainkban a vállalatok többnyire valamilyen vállalatirányítási (ERP) rendszerben készítik el üzleti dokumentumaikat (megrendeléseket, számlákat, szállítóleveleket, stb.), amelyeket az EDI szolgáltatás segítségével közvetlenül is eljuttathatnak partnereik számítógépes rendszereibe.

A két legelterjedtebb EDI szabványkészlet a főleg Amerikában használt X.12, és az Európában elterjedt EDIFACT (Electronic Data Interchange For Administration, Commerce and Transport). Ezeket a szabványokat ágazat független felhasználásra dolgozták ki, és a mai napig is fejlesztik.

Az ECOD (elektronikus adatcsere) szolgáltatás előnyei

  • megrendelések feldolgozási ideje lecsökken ezáltal kevesebb emberi erőforrás-ráfordítás szükséges
  • biztonságosabb számlakontroll pontosabb számlázás, kevesebb hibás számlakiállítás
  • hibák minimalizálásával nő a pontosság és megbízhatóság minden dokumentum előállítása és nyomon követése szabályos és gyors folyamat, így hatékonyabbá válik az ügyfélkiszolgálás és nő az ügyfél-elégedettség
  • idő és költségmegtakarítás nincsen szükség a dokumentumok kinyomtatására

Az ECOD rendszer előnyei

  • gyors és könnyű bevezetés
  • kedvező üzleti konstrukciók
  • adott esetben egyedi konstrukciók, promóciók
  • garantált szolgáltatási színvonal 98% feletti rendelkezésre állási idő
  • telefonos ügyfélszolgálat (Help Desk) e-mail értesítések hiba esetén
  • rugalmas szolgáltatási díj kialakítás az ügyfelek igényeinek felmérése után egyedi árazást alkalmazunk.
  • skálázható megoldás hagyományos EDI, akár egyedi integrációs megoldások (pl: SAP, Navision, Axapta, Scala stb.) WEB-EDI megoldás (kisvállalkozások számára is elérhető, alacsony beruházás igényű megoldás)

Előnyök az EDI szolgáltatási rendszerbe kapcsolódó beszállító cégek számára

  • alacsony beruházási költség
  • egyszerű, akár integrációmentes megoldás
  • minimális hardverkövetelmény
  • kész megoldások (ECOD, ECOD Archívum)
  • minimális belső erőforrásigény (a rendszer bevezetéséhez és a munkafolyamatokhoz egyaránt)
  • gyors betanulás (pl.: WEB-es megoldás esetében)

Megtérülési idő

  • web-es megoldás esetén rövid megtérülési idő (számlázás megoldható az ECOD-n belül)
  • integrált nagy felhasználók esetén is gyors megtérülés (Rövid időn belül a papíralapú dokumentáció elhagyható.)

SRS Help Desk

  • Helyi támogatást nyújtunk természetesen ezt mind magyar nyelven.
  • Az összes alkalmazásunk magyar nyelven is elérhető.
  • Az ECOD rendszerre ország független „7X24” rendelkezésre állást biztosítunk.
  • Komplex (minden alkalmazásra kiterjedő) régió független szerviz szolgáltatást biztosítunk.
  • Az ECOD rendszer kiépítését nem csak hazai hanem nemzetközi szinten tudjuk biztosítani.
  • A teljes projectet képesek vagyunk megvalósítani
  • Minden fejlesztési igényt megtudunk valósítani