„Call Center” szolgáltatás (Ügyfélszolgálat):
Az SRS Informatika Kft. a szolgáltatásait bővítő „Call Center”-t üzemeltet Magyarországon és a szomszédos országokban, amelyek éjjel-nappal (7/24), az év 365 napján elérhetőek.
Szerviz szolgáltatások:
– Retail IT és egyéb informatikai rendszerek telepítésre történő előkészítése, telepítése országos szinten, partnerszervizek bevonásával
– Telepített rendszerek 0-24 órás telefonos és helyszíni támogatása országos szinten, partnerszervizek bevonásával
– Partnereink által beszállított hibás eszközök saját szakműhelyben történő javítása vagy gyártói szervizben történő javíttatása, ügyintézése
Magyarországot lefedő szervizhálózat:
8 regionális szervizközpont:
Nemzetközi szervizhálózat:
Nemzetközi szervizhálózatunk képes kezelni minden informatikai vonatkozású szolgáltatást:
– Rendszer telepítés
– Helyszíni támogatás, „support”
– Anyanyelvű „Call Center” (Ügyfélszolgálat)
A hálózat lehetővé teszi Nemzetközi Partnereink számára a gyors, hatékony és nem utolsósorban költségkímélő üzemeltetést. Ennek érdekében „egykapus” kommunikációs gyakorlatot alkalmazva irányítjuk a nemzetközi szerviz tevékenységet.
Szolgáltatási hálózatunk jelenleg az alábbi országokban érhető el: Magyarország, Szlovákia, Csehország, Ausztria, Lengyelország, Románia, Bulgária, Szerbia, Szlovénia, Horvátország, Olaszország.