– Beszerzési kondíciómenedzsment magas fokon

A BONSAI speciálisan szupermarketek és egyéb FMCG piaci szereplők részére fejlesztett szoftverrendszer, amely a vállalatirányítási rendszerhez kapcsolva a beszállítókkal való együttműködést teszi naprakésszé, hajszálpontossá és jól áttekinthetővé.

A kereskedelmi szituáció:

  • a résztvevők: szupermarket vagy más FMCG cég és beszállítói
  • a résztvevők hosszú távú szerződéses kapcsolattal működnek együtt
  • a fő számlaforgalom köztük:
    • áruszámlák azonnali kedvezményekkel, amelyek a beszállító állít ki a szupermarket, mint vevő részére
    • szolgáltatási számlák, amelyeket a szupermarket állít ki, és a beszállító fizet ki:
      • utólag elszámolt kedvezmények (pl. mennyiségi)
      • reklámdíjak
      • polcdíjak, stb.

A BONSAI szoftverrendszer szolgáltatásai:

  • a kedvezmények és bónuszok követése és rendszerezése szállítónként
  • a beszállítói szerződések elkészítése és kinyomtatása a rögzített kondíciók alapján
  • időszaki bónuszelszámolások készítése, bónusz számlák generálása
  • a beszerzési döntések támogatása a kondíciók, készletek és a beszállítások pillanatnyi helyzetének ismeretében
  • éves beszerzési tervek elkészítésének segítése
  • a szupermarket szempontjából optimális beszerzési megállapodások megkötésének támogatása

A BONSAI alkalmazásának előnyei a szupermarket számára:

  • jobb likviditás
  • kevesebb bónuszfizetési elmaradás
  • bónuszmaximalizálás már év közben is

A BONSAI alkalmazói

58 vállalat 23 országban köztük az alábbiak:

Magyarországon:





Kérésükre szívesen tartunk részletes bemutatót, valamint biztosítunk ingyenes konzultációs lehetőséget.


Ajánlatkérés