SRS KIOSK és Info Center megoldások

Kezelő személyzet nélküli megoldásunkat javasoljuk olyan forgalmas és kevésbé forgalmas helyszínekre, ahol vagy már kevés a kezelő nyújtotta kiszolgálási sebesség, vagy nem rentábilis egy alkalmazottat biztosítani az adott feladat ellátására.

Két kategóriába sorolhatóak ezek az eszközök:

I. Érintő képernyős vagy normál információs totem/kijelző

totem_kij

  • Hirdetések megjelenítésére
    o interaktív és animációs tartalmak
    o képek és videók futtatása
    o totem test matricázása
  • Térképek, menetrendek, nyitva tartások,ügyfélhívó stb.
  • Moduláris felépítés
    o multifunkciós
    o további funkciókkal bővíthető
  • további hardver elemekkel később is bővíthető
  • Beltéri és kültéri verzió, akár vandál biztos kivitelben
  • Felettes rendszerbe integrálható
  • Távolról menedzselhető

II. Jegy és szolgáltatás automaták, fizető automaták

kiosk1

  • Jegy és bérlet értékesítés
    o közösségi közlekedés
    o múzeumok
    o rendezvények
    o parkolók
  • Be és kifizetés funkciók támogatása (pl. csekk fizetés, utánvét kifizetés)
  • Elektronikus szolgáltatások értékesítése (telefon egyenleg feltöltés, autópálya díjfizetés, mobil parkolás támogatás
  • Utazási ajánlat tervezése, nyomtatása
  • SRS Névre szóló ügyfélkártyák helyben nyomtatása (loyalty)

 

III. Várakozási idő, vagy sorállás mérő automaták

kiosk1

Sorban állni számos helyen kényszerülünk nap, mint nap, akár egy pénztárnál, pénzintézetnél, vagy biztosítónál, szolgáltatónál, vagy esetleg gyorsétteremben. A várakozási idő több szempontból is lehet érdekes, de elsősorban az Ügyfél elégedettség mérésekor, illetve a munkaerő elosztásnál lehet döntő fontosságú szerepe. Ennek egyszerű, gyors és hatékony mérésére ajánljuk alábbi megoldásunkat.

    A rendszernek nem feladata az Ügyfelek irányítása, vagy hívása, kimondottan a várakozási időt, illetve az azt követő ügyintézés idejét méri, melyet tervezéskor igyekeztünk szem előtt tartani és a funkcionalitásra fókuszálni.

    • A rendszer elemei:

    • Sorszám nyomtató eszköz – Számítógép alapú, asztali, vagy totem kialakítású sorszám osztó berendezés, hőpapír nyomtatással. (nyomtatott tartalom: időbélyeg, sorszám, vonalkód)
    • Ügyintézői vonalkód olvasó – Asztali állvánnyal ellátott lézerszkenner
    • Adatbázis kiszolgáló – A hálózatban virtuális szerveren telepített adatbázis kezelő
    • Adminisztrátori felület

A rendszer működése:

Érkezéskor az Ügyfél a kioszkon jól látható módon elhelyezett gomb segítségével sorszámot húz. A nyomtatással egyidejűleg a rendszer tárolja az adatokat. Amikor a várakozó sorra kerül, átadja a sorszámot az ügyintézőnek, aki beolvassa annak kódját. A beolvasás időpontja szintén az adatbázisba kerül és egyben elkezdődik az ügyintézés mérése. Az adott munka végén ismételt beolvasással lezárul a folyamat.
Az eljárással mérhető a sorban állás és a munkavégzés ideje külön-külön, és természetesen a teljes folyamat egyben is.
Az adatokat tetszőleges rendszerességgel (pl. valós időben, vagy összegyűjtve, nap végén) átküldi a rendszer a virtuális szerverre, ahol azok megfelelő jogosultságokkal elemezhetők.
A rendszer része az adminisztrátori felület is, ahol monitorozható a sorszámosztók állapota, valamint értesítések érkeznek a papírtekercsek cseréjének szükségességéről. Ennek segítségével hatékonyan, távolról követhető a rendszer elemeinek állapota és azonnali beavatkozást tesz lehetővé.

 
kiosk2
kiosk1




Ajánlatkérés