Terméktámogatás

Nemcsak telepítjük és beüzemeljük termékeinket, de szervizszolgáltatást, éjjel-nappali ügyfélszolgálatot és helyszíni támogatást is nyújtunk hozzájuk, az ország egész területén, az ECOD rendszerre pedig nemzetközi szinten.

Budapesti szervizszervezetünkön kívül az ország területén számos helyen – Győrben, Kaposváron, Pécsen, Miskolcon, Szentesen és Békéscsabán – találhatók szerződött szervizközpontjaink. Ezek együttműködésének köszönhetően akár 2 órán belül meg tudunk jelenni ügyfelünknél az ország bármely pontján, és megkezdeni a hiba elhárítását.

A szerviz felkészültségét az SRS Informatika Kft. folyamatos minőségellenőrzése garantálja: munkatársaink tanfolyamokon, dokumentációk segítségével és napi háttértámogatással frissítik a rendszereinkkel kapcsolatos tudásukat.